måndag 27 april 2009

En glimt av något kul.

Jaha, jag hade lagt mig tidigt ikväll för att vara pigg till jobbet imorgon. Det sket sig, jag vaknade för en dryg timme sen, väldigt pigg och med morgonstånd mitt i natten. Körde igång en tvättmaskin, ställde en tallrik Mamma Scans köttbullar i mikrovågsugnen, fyllde upp ett stort glas vatten och satte mig här med lite god musik. Slösurfandet ledde till att jag hittade Joakim Burholm, en skojfrisk karl som genast förde mina tankar till konstnären i inlägget under detta, Ivan Brunetti. Jag har inte läst något mer av honom men dessa verk var riktigt bra. Jag hoppas han inte misstycker att jag lägger dem här då han själv postade dom på ett öppet forum.

(Om du råkar se det här Burholm, och blir arg, säg till så tar jag bort det. En man med en stor kuk vill sällan kliva på någons tår)














1 kommentar:

  1. Hahaha! Tänk vad man kan hitta mycket roligt när man googlar sig själv!
    Och nej, jag blir inte speciellt arg av att få gratis marknadsföring! =) Så länge inte nån tar åt sig äran för serierna så känns det väl ganska lugnt! =)

    SvaraRadera