onsdag 28 april 2010

En sen kväll

Jaha, det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Det är för att jag har levt ett synnerligen hektiskt liv på senaste tiden................................ eller så är det ren lathet.

Idag har jag haft på mig för trånga kalsonger på mitt arbete, så jag har gått med både jättepung och jättepenis dinglandes utanför kalsongerna innanför byxorna. Någonstans har jag hoppats att den storbystade sekreteraren på våning två ska skönja konturerna, och vilja ta med mig in på arkivet för närmare undersökning. Detta är ty hennes byst står i direkt paritet till min kuk: Enorm.

Jag tror jag ska ha samma kalsonger imorgon, det kan skava och bli röda märken när det sitter så obekvämt, men på det hela taget så är det en sensuell upplevelse att bära för trånga kalsonger.

...

Det börjar nalkas sommar. Jag har något jag gör varje sommar, jag kör bil naken om natten. Det är en speciell känsla av frihet, att sitta i bara mässingen bakom ratten. Tänk om polismakten skulle få för sig att stoppa mig under en av mina nattliga nakenturer. Då kanske man skulle få sig en omgång för att man visar stora kuken för polisman. Dessa tankar tillför lite spänning till avkopplingsmomentet, att köra bil naken.

Förresten tror jag att jag officiellt är förälskad.

I min kuk.

1 kommentar:

  1. Man med stor pung29 april 2010 kl. 05:59

    Spännande att du även har en riktigt stor pung, jag tvivlar dock på att den är i nivå med min egen. Tyvärr har jag väldigt liten kuk så helhetsintrycket blir ungefär som ett normalstort långfinger mellan två handbollar.
    Hoppas du får till det med den storbystade sekreteraren på våning två, det förtjänar du - så stor kuk som du har!

    SvaraRadera